11. 4. 2022

Živé prasiatko, kominár, leprikón aj pieseň Karola Duchoňa v bratislavskom obchodnom centre

TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a. s. prichádza na trh s novou emisiou žrebov Veľký hráč. K tomuto produktu spúšťa aj veľkú televíznu a rozhlasovú kampaň, ktorú v TIPOSe poňali pomerne kreatívne a pri natáčaní sa odviazali. Živé prasiatko, kominár, mačky šťastia, štvorlístok, podkova či škriatok – leprikón. Všetky tieto symboly šťastia sa stretli na jednom mieste, a to v jednom z bratislavských obchodných centier, kde TIPOS natáčal reklamný spot k žrebu Veľký hráč. Skvelým spestrením spotu je samotná hudba – ide o známu pieseň hudobnej legendy, Karola Duchoňa, s názvom Hrám, avšak s upraveným textom.

„Zopár výhier vysnívaných v mojej mysli mám. Hráč som v zime, hráč som v lete, vždy na výhru hrám. Pár šťastných symbolov stále mám, stieram, kým mi padne výhra a hrám, hrám, hrááááám. Pár žrebov stieracích dnes tu mám, stieram, kým mi padne výhra a hrám, hrám, hrááááám!“

Upravený text známej pesničky od hudobnej legendy Karola Duchoňa pre TIPOS prespieval spevák Martin Madej. „Cieľom kampane je predstaviť remake úspešného žrebu, ktorý sme pôvodne uviedli na trh ešte v roku 2019. Vtedy sa skladové ročné zásoby emisie žrebu vyčerpali už za 17 týždňov. Vďaka kampani chceme odprezentovať túto novú emisiu, pričom pointou spotu je ukázať, že ide o žreb, s ktorým môžete vyhrať bez ohľadu na to, či budete, alebo nebudete vidieť vo svojom okolí nejaké znamenia šťastia. Pieseň v reklamnom spote je nesmierne chytľavá a sme presvedčení, že sa stane skvelým hitom, ktorý si aj v novom prevedení budeme všetci pospevovať,“ vysvetlila Ivana Skokanová, hovorkyňa spoločnosti TIPOS.

Reklamný spot sa natáčal v jednom z bratislavských obchodných centier a o vtipné momenty nebolo pri natáčaní núdze.* „V jednej chvíli ste mohli na chodbách pri svojich obľúbených obchodoch vidieť na prechádzke malé ružové prasiatko, stretnúť kominára podávajúceho vám štvorlístok, ale aj vidieť tancovať zeleného írskeho škriatka známeho ako leprikón. Reklamný spot je dynamický, úderný a veľmi chytľavý. A to aj vďaka účinkujúcim,“* priblížila atmosféru z natáčania Dana Senešiová, vedúca oddelenia offline marketingu TIPOSu.

Natáčanie sa nezaobišlo ani bez nečakaných komplikácií. Hlavný účinkujúci sa počas natáčania scény v chodbe obchodného centra pri scénke, kde sa pri kroku akoby šmýka, doslova pošmykol a spadol. Našťastie sa to obišlo bez akýchkoľvek zranení. TIPOS v spote použil aj živé ružové prasiatko. „Prasiatko bolo dosť nervózne, scénu s ním sme točili asi na stokrát a jeho majiteľ sa snažil počas natáčania prasiatko ukľudniť tým, že ho kŕmil klasickými rožkami,“ prezradila pikošky z natáčania Senešiová. Našťastie, všetko dopadlo dobre a výsledkom je skvelý reklamný spot.

Spoločnosť TIPOS nasadzuje reklamný spot do vysielania už dnes, v pondelok 11. apríla 2022.

(Fotografie: TIPOS)