21. 3. 2024
Nová reklamná a komunikačná kampaň od TIPOSu ukazuje predstavy Slovákov, ako by sa každý mesiac mohli mať EXTRA.
Od predstavenia poslednej číselnej lotérie prešlo takmer osem rokov. Národná lotériová spoločnosť TIPOS teraz prináša novinku, akú v tejto kategórii produktov doteraz nemala. Ide o prvú anuitnú číselnú lotériu EXTRA VÝPLATA. Táto novinka roka sa predstavuje prostredníctvom komplexnej reklamnej a komunikačnej kampane.
Extra výplata so sebou prináša nový spôsob vyplácania výhry v 1. a 2. poradí. Oproti jackpotovým hrám je pri Extra výplate výherná suma vyplácaná postupne v pravidelných mesačných „výplatách“. Ako informuje Jana Pohorelská, hovorkyňa spoločnosti TIPOS, „výhra 480 000 eur v prvom poradí je pevná, nekumuluje sa ako jackpot a výhercovi, ktorému na ňu vznikne nárok, bude vyplácaná každý mesiac po dobu 10 rokov „výplata“ vo výške 4 000 eur.“ Prvé žrebovanie bude 25. marca a potom každý pondelok.
Špecifický spôsob vyplácania výhry dáva priestor kreatívnemu poňatiu a vyobrazeniu, ako s výhrou naložiť. V komunikácii sa pracuje s myšlienkou „peňazí navyše“ ako prilepšenia si každý mesiac. Komunikačný koncept sa odzrkadľuje aj v reklamnej kampani. Jej súčasťou je televízna reklama, rádio spoty, outdoorové nosiče, print a spolupráca s influencermi. Hlavný vizuál kampane vychádza z televízneho spotu a zobrazuje muža kuchára, ktorý si vďaka Extra výplate dopraje gurmánsky zážitok v reštaurácii z pozície hosťa. V spote sa ďalej predstavia ľudia aj v profesii office manažérky a automechanika.
„Každý z nich je hráčom lotérie Extra výplata. Keď im „cinkne na účet“ pravidelná mesačná časť z hlavnej výhry, vedia, že si môžu z peňazí „navyše“ dopriať veci a aktivity, ktoré majú radi. Mladá žena pracujúca v kancelárii si dopraje oddych vo wellness, automechanik si zajazdí vo vysnívanom veteráne a kuchár sa ako hosť - gurmán nechá obsluhovať v luxusnej reštaurácií,“ priblížila dejovú líniu spotu Dana Senešiová, vedúca oddelenia marketingu lotérií, kurzových stávok a partnerstiev v TIPOSe.
Za realizáciou kampane stojí reklamná agentúra MullenLowe GGK, ktorá sa už v minulosti postarala aj o úspešnú kampaň s hokejistom Jurajom Slafkovským. Pod „taktovkou“ Braňa Mladého štáb počas dvoch dní nakrúcania vystriedal päť rôznych lokácií. „Skĺbiť rôzne interiérové a exteriérové lokácie, ktoré sa v spote objavia, spolu s počasím v tak krátkom čase bolo výzvou,“ doplnila Senešiová. Nakrúcalo sa na dvoch miestach v Bratislave, jedno bolo v Záhorskej Bystrici, jedno v Modre. Predstavy filmárov o ideálnom mieste na dronové zábery na krásny veterán spĺňala cesta medzi obcami Tomky - Borský Svätý Jur. Táto cesta na Záhorí bola málo frekventovaná, a preto nemuselo dôjsť k obmedzeniam premávky. S čím sa však museli popasovať, bolo počasie. Hneď v úvode totiž začalo pršať, a tak sa muselo počkať, kým slabší dážď prejde, následne sa auto opäť preleštilo a mohlo sa v nakrúcaní pokračovať. Určite jedným z príjemnejších prostredí, kde sa spot nakrúcal bola reštaurácia, kde pôžitkársky sa tváriaceho kuchára obsluhovali skutoční michelinskí čašníci.
Prostredníctvom troch hlavných charakterov v reklamnom spote sú vyobrazené tri idey, ako s výhrou v Extra výplate naložiť. Predstavy ďalších Slovákov, ako výhru investovať, sú interpretované cez respondentov v ankete. Videá sú dostupné na Youtubovom kanáli TIPOS Slovensko. Viac informácií nájdete aj na www.extravyplata.sk.
Číselná lotéria je určená pre osoby od 18 rokov. Hrajte zodpovedne, hrajte pre radosť!