30. 1. 2023

TIPOS oslavuje svoje 30. výročie založenia jedinečnými žrebmi

Oslavujte s nami 30 rokov spoločných výhier – takýmto názvom dáva o sebe vedieť nový žreb národnej lotériovej spoločnosti TIPOS, ktorá si v tomto roku pripomína 30. výročie svojho založenia. Jedinečná žrebová emisia je už v predaji a s ňou prichádza nová reklamná kampaň.

Stieracie žreby z produkcie spoločnosti TIPOS sú už tradičným spôsobom zábavy fanúšikov lotérií. TIPOS každoročne ponúka množstvo žrebových emisií. Niektoré sú obnovované ako napríklad slávne PRASA V ŽITE alebo VIANOČNÁ LOTÉRIA, iné sú výnimočné a neopakovateľné. Takou je aj nová žrebová emisia OSLAVUJTE S NAMI 30.

„Nový žreb „Oslavujte s nami“ sme uviedli do predaja koncom novembra. V súčasnosti k nemu TIPOS spúšťa reklamnú kampaň. Spot natočený ku kampani je súčasťou prvej 360-stupňovej kampane s kreatívnou agentúrou MullenLowe GGK, s ktorou TIPOS začal nedávno spolupracovať,“ informovala Adriana Podobová, hovorkyňa spoločnosti TIPOS.

„Spot vznikol pod režisérskou taktovkou Paulíny Mačákovej,“ uviedla Podobová a dodala, že spot je zostrihom autentických odpovedí ľudí, ktorých sa kreatívci pýtali otázky na tému radosť. „Oslovení hovorili o radosti zo zážitkov a vecí, ktoré dosiahli alebo zažili v minulosti,“ prezradila o spote hovorkyňa TIPOSu. Dodala, že téma radosti je spojená aj priamo so žrebmi. „Žreb sa spája s radosťou pri jeho kúpe, s radosťou pri jeho stieraní a pri očakávaní možnej výhry,“ skonštatovala. „Autentické odpovede sú doplnené tzv. scratch artom. Túto techniku použili kreatívci preto, aby sa vizuálne priblížili k samotnému spôsobu zábavy so stieracími žrebmi. Stieranie žrebov je obľúbený a nenáročný herný princíp pre všetkých hráčov,“ dodala.

Luxusný a príťažlivý dizajn žrebu OSLAVUJTE S NAMI má unikátnu technológiu tlače. Obsahuje tri hracie polia zakryté stieracou vrstvou. Po zotretí stieracej vrstvy vo všetkých hracích poliach sa hráč dozvie o možnej okamžitej výhre. Ak hráč nájde symbol TIPOS v správnom tvare, vyhrá 30-násobok svojej výhry. „Hlavná výhra v jubilejnej žrebovej emisii je vo výške 500 000 eur. Ďalšie výhry majú výšku 20, 40, 50, 100, 150, 200, 600, 1 000 a 10 000 eur,“ informovala hovorkyňa. Upozornila, že na jednom žrebe má hráč možnosť vyhrať až 21-krát. „Pravdepodobnosť výhry je až 1 : 3,34 a suma určená na všetky výhry v tejto žrebovej emisii je vo výške 14 200 000 eur,“ dodala Podobová.

(Fotografie z nakrúcania spotu vyhotovil Viktor Gubka)