21. 5. 2024

Krádeži Diamantu zabránila slovenská herečka

Scéna ako z akčného filmu sa odohrala len nedávno pri nakrúcaní nového televízneho spotu na jednu z okamžitých lotérií od TIPOSu. Žreb Diamant, ktorý stále ponúka maximálnu výšku výhry 200 000 eur, je v novej kampani označovaný ako klenot medzi žrebmi z ponuky národnej lotériovej spoločnosti.

Žreb Diamant s celkovou výškou výhier 7 000 000 eur patrí medzi prémiové produkty spoločnosti TIPOS.

Dva žreby s 200-tisícovými výhrami sú stále v predaji

Aktuálna emisia žrebu Diamant sa na predajných pultoch objavila v októbri minulého roka. Odvtedy si svoje výhry prevzalo viacero šťastlivcov, no ani jeden si nevytiahol žreb s maximálnou výhrou 200 000 eur. V hre sú tak oba žreby s touto fantastickou sumou a šanca na ich získanie každým dňom rastie. Fanúšikovia okamžitých lotérií majú ešte päť mesiacov na zotretie žrebu Diamant s maximálnou výhrou. „V TIPOSe je našim poslaním prinášať radosť z výhier. Veríme, že vďaka aktuálnej emisii žrebov Diamant čoskoro spoznáme dvoch šťastných výhercov, ktorí si pripíšu po 200 000 eur,“ dopĺňa hovorkyňa spoločnosti Jana Pohorelská.

Motív spotu ako zo špionážneho filmu

Okamžité lotérie - žreby tvoria významnú časť portfólia národnej lotériovej spoločnosti. Pre hráčov sú v ponuke stieracie žreby, eŽreby a aj SMS Žreby. TIPOS tento významný segment podporuje aj prostredníctvom marketingových aktivít. Aktuálne v spolupráci s agentúrou MullenLowe GGK prináša kampaň „Diamant – klenot medzi TIPOS žrebmi“. Dej reklamného spotu sa odohráva v prostredí typickej trafiky. O krádež „klenotu - žrebu“ sa v spote pokúša dabingový a divadelný herec Matej Struhár. Na jeho výkon počas nakrúcania dohliadal nielen režisér Jakub Švejkar, ale aj tím kaskadérov, keďže Matej niekoľko hodín visel a lietal v štúdiu vo vzduchu. Trafikantku stvárnila pôvabná herečka Milena Minichová, známa z divadelných dosiek aj z televíznych projektov.

Odvážny počin, ako aj humor, ktorý v spote dominuje ohodnotila manažérka oddelenia brand marketingu spoločnosti TIPOS Dana Senéšiová. „Pri výbere konceptu najviac zavážila jeho hravosť a humorná nadsádzka. Žreb Diamant patrí medzi prémiové produkty spoločnosti TIPOS. Zaujal nás nápad, že kúpa žrebu môže byť vzrušujúcim zážitkom. Zákazník si ide po žreb ako po vzácny klenot s humorným odkazom na špionážne filmy, aj keď jeho kúpa je v konečnom dôsledku veľmi jednoduchá," upresňuje Senéšiová.

Spomínaný reklamný spot môžete vidieť už vo vysielaní televízie, kampaň je doplnená aj rozhlasovými spotmi a podporou na sociálnych sieťach.

Vaše výhry, naša radosť!

Zákaz hrania hazardných hier osobám mladším ako 18 rokov. Hrajte zodpovedne, hrajte pre radosť!